کابین آسانسور چوبی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کابین آسانسور چوبی
نوشته شده در یک شنبه 28 دی 1399
بازدید : 290
نویسنده : کاربر

آسانسور بهسواران صنعت مبین تمامی اجزا و متعلقات کابین آسانسور را برای تمامی هموطنان عزیز محیا می نماید و این آمادگی را دارد که تمامی مدل های کابین لوکس آسانسور و کابین سوپر لوکس آسانسور و کابین استیل آسانسور و کابین ام دی اف آسانسور کابین mdf آسانسور و کابین ام دی اف استیل آسانسور موجود در سایت را برای شما طراحی و تولید نماید.

کابین آسانسور چوبی بیشترین استفاده را در آسانسور های مسکونی و اداری دارد. این کابین در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شود. به دلیل قیمت مناسبی که دارد یکی از پراستفاده ترین کابین های آسانسور است. مجموعه فنی مهندسی آسانسور بهسواران دارای یک واحد مجزا در جهت طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور است که توانسته باکیفیت ترین و زیباترین کابین های آسانسور را به مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد.

 

کابین آسانسور چوبی

کابین یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور محسوب می شود. سازندگان کابین آسانسور، این قطعه را با استفاده از اجناس مختلف طراحی و تولید می کنند. چوب (یا ام دی اف) یکی از اجناسی است که در تزئینات داخلی کابین آسانسور می توان از آن استفاده نمود.

اجناس دیگر همچون استیل، فرمیکا و شیشه نیز در طراحی داخلی کابین بکار برده می شوند. هر کدام از این اجناس باتوجه به سلیقه و دلخواه مشتریان در دکوراسیون کابین آسانسور بکار برده می شوند.

کابین آسانسور چوبی در واحد طراحی و تولید کابین آسانسور بهسواران در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شود.

 

کابین آسانسور چوبی ،توضیحات

کابین آسانسور چوبی به لحاظ تنوع در طرح و رنگ مخاطبان بسیاری دارد.

فضای داخلی این کابین تماما از چوب یا همان ام دی اف ساخته شده است. این کابین در شهر ها و مناطقی که آب و هوای شرجی و مرطوبی دارند کاربرد چندانی ندارد. چرا که رطوبت به بافت چوب آسیب زده و زودتر از حد تصور دچار فرسودگی می شود.

بنابراین کابین آسانسور چوبی بیشتر در مناطق با آب و هوای غیر شرجی استفاده می شود. در بیشتر مراکز اداری و ساختمان های مسکونی می بینیم که این نوع کابین در آسانسور ها نصب می شود.

معمولا به کسانی که متقاضی یک کابین آسانسور باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای هستند این کابین پیشنهاد می شود.

قیمت کابین آسانسور چوبی

قیمت این نوع کابین با توجه به نوع چوب و کیفیت آن محاسبه می شود. البته از موارد دیگری که در قیمت کابین آسانسور چوبی دخالت دارند می توان به طرح و رنگ نیز اشاره نمود. بسیاری از این کابین های چوبی در رنگ های :

  • طلایی،
  • کرم،
  • قهوه ای،
  • سفید
  • و … با طرح چوب،
  • طرح برجسته و طرح های متنوع دیگر تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت بخصوصی می باشند.

در برخی از این کابین ها آینه نیز استفاده می شود که این موضوع می تواند در قیمت گذاری کابین آسانسور چوبی مؤثر باشد. نورپردازی و طرح سقف کابین نیز می تواند در قیمت واقعی آن نقش داشته باشد.

گاهی در طراحی کابین آسانسور چوبی از استیل هم استفاده می شود که معمولا به آن کابین آسانسور ام دی اف استیل می گویند. که قیمت آن به دلیل استفاده از استیل کمی بیشتر است.

اما همانطور که می دانید قیمت کابین در خرید پک کامل آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که این قطعه به دلیل متنوع بودنش دارای قیمت های متفاوتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66690925-021 تماس بگیرید.

 منبع : https://behsavaran.ir/elevator-cabin/wooden-elevator-cabin




:: برچسب‌ها: سرویس تعمیر آسانسور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: